March 02, 2012

Bourjois č: 23

Musím teda povedať, že lak vo flaštičke vyzerá naozaj moc krásne a popravde som sa tešila na to že konečne po nekonečnej čiernej utópií na mojich nechtoch to bude zmena ...no tento lak má už na flaštičke napísané, že má extra veľký štetček na nanášanie laku ...ale teda poviem vám to asi bola moja samovražda ...


Nechcem byť teda moc zlá viem , že veľa z vás má takéto tipy štetčekov rado, ale ja jelikoš mám dosť malé nechty ( a to by som rada povedala že osobne mi to teda nevadí ) sa lakoval fakt dosť zle. 
Ja som myslela, že tú flaštičku hodím o zem, ale našťastie stačili len dve vrstvy tohoto krásneho laku ...a to bola asi aj moja záchrana.


Môžem k tomu povedať ešte to že lak som dostala od mojej sestry Foxy ...a že sa celkom fajn lakoval ...odhliadnuc od toho všetkého ...našťastie som si k nemu pustila túto pesníčku pre to že mi tak nejak išla k tomu laku ...takpovediac ten lak je tak hravý a zároveň aj trošku elegantný ...ale sľubujem že si ho asi už ďalší rok nedám ...
Bourjois č: 23 
Bourjois č: 23

2 coats of Bourjois
and Top coat 

3 comments:

  1. ja síce nemám úplne malé nechty, ale s veľkými štetčekmi si toho viem niekedy užiť dosť podobne :D no i napriek tomu, tento lak má naozaj veľmi peknú farbu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aspoň že nie som sama kto na taký výmysel nadáva :) Bunny

      Delete

Thank you ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...